V rámci služby „predĺžena záruka bezplatného servisu pre spotrebiteľa“, poskytuje Spoločnosť tieto programy: : "Candy - 5 rokov záruka", "Candy - 11 rokov záruka na invertorový motor práčok, práčok so sušičkou, sušičiek a umývačiek", "Candy – 11 rokov záruka na invertorový kompresor chladničiek“, a "Candy - 11 rokov záruka na kompresor mrazničiek“. Tieto programy je možné využiť iba pokiaľ je vami zakúpený výrobok uvedený v ‘‘Zozname aktuálnych akčných ponúk‘‘.
Program "Candy - 5 rokov záruka" sa skladá z 24 mesiacov (2 roky) záruky za akosť a nasledujúcich 36 mesiacov (3 roky) na bezplatný servis (dále len "Program").
Program "Candy - 11 rokov záruka na invertorový motor práčok, práčok so sušičkou, sušičiek a umývačiek" sa skladá z 24 mesiacov (2 roky) záruky za akosť a nasledujúcich 108 mesiacov (9 rokov) na bezplatný servis invertorových motorov práčok, práčok so sušičkou, sušičiek a umývačiek (dále len "Program").
Program "Candy - 11 rokov záruka na invertorový kompresor chladničiek" sa skladá z 24 mesiacov (2 roky) záruky za akosť a nasledujúcich 108 mesiacov (9 rokov) na bezplatný servis invertorových kompresorov chladničiek (dále len "Program").
Program "Candy - 11 rokov záruka na kompresor mrazničiek" sa skladá z 24 mesiacov (2 roky) záruky za akosť a nasledujúcich 108 mesiacov (9 rokov) na bezplatný servis invertorových kompresorov chladničiek (dále len "Program").
Nárok na využitie akéhokoľvek z vyššie uvedených Programov nevzniká v prípade zakúpenia výrobku právnickou osobou alebo podnikajúca fyzická osoba.
Zákazník má nárok na využitie Programov iba po vyplnení registračného formulára, ktorý je k dispozícii na webových stránkach www.registracia-zaruka.sk Registrácia musí byť vykonaná do 14 kalendárnych dní od dátumu zakúpenia spotrebiča (Rozhoduje dátum na daňovom doklade o zakúpení). Každý spotrebič môže byť do každého Programu registrovaný iba raz.
Na účely využitia Programov bude Spoločnosť akceptovať len také účtenky, ktoré budú spĺňať náležitosti ustanovené právnym poriadkom SR pre zjednodušený daňový doklad alebo bežný daňový doklad.
Po riadnom vyplnení a potvrdení registračného formulára sa zákazníkovi automaticky vygeneruje Certifikát, ktorý si následne uschová pre prípadnú reklamáciu.
Bezplatný servis je poskytovaný len na spotrebiče značky CANDY dovezených a distribuovaných Spoločnosťou na území Slovenskej republiky.
Pre uplatnenie nároku bezplatného servisu, musí zákazník predložiť autorizovanému servisnému partnerovi Spoločnosti nasledujúce doklady:
V prípade výskytu vady v režime bezplatného servisu bude chyba odstránená najneskôr do 60 dní. Oprávnená a uznaná reklamácia autorizovaným servisným partnerom Spoločnosti bude riešená opravou alebo dodaním náhradného dielu. Doba bezplatného servisu sa nepredlžuje o dobu odo dňa riadneho uplatnenia práva na bezplatný servis do vykonania opravy. Zákazník nemôže v rámci bezplatného servisu odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo požadovať výmenu výrobku. V prípade neopraviteľnosti výrobku rozhoduje o spôsobe riešenia reklamácie Spoločnosť.
Nárok na bezplatný servis nevzniká v nasledovných prípadoch:
Informácie týkajúce sa spracovania osobných údajov
Spoločnosť týmto informuje zákazníkov, že spracováva ich osobné údaje v súvislosti s vyššie uvedenými Programami v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa (ulica a číslo, obec, PSČ), emailová adresa, telefónne číslo a číslo bankového účtu (ďalej len „Osobné údaje“).
Spoločnosť vykonáva spracovanie Osobných údajov za účelom organizácie Pogramov a ďalej za účelom usporadúvania marketingových aktivít Spoločnosti.
Právnym základom pre spracovanie Osobných údajov je oprávnený záujem Spoločnosti spočívajúci v zvýšení odbytu výrobkov a zlepšení vzťahu so zákazníkmi.
Osobné údaje Spoločnosť uchováva po dobu svojich marketingových potrieb alebo do doby, kedy zákazník využije svoje právo podať námietku proti spracovaniu Osobných údajov v zmysle prvého článku týchto pravidiel.
Osobné údaje môžu byť odovzdané tretiemu subjektu, a to agentúre zaisťujúcej usporadúvanie marketingových aktivít.
Spoločnosť týmto informuje zákazníka, že má v súvislosti so spracovaním osobných údajov nasledujúce práva:
Právo podať námietku proti spracovaniu
Spoločnosť týmto poučuje zákazníka, že má kedykoľvek právo vzniesť námietku proti spracovaniu Osobných údajov. V prípade, že sú Osobné údaje Spoločnosti spracovávané iba za účelom marketingových aktivít Spoločnosti a nie je už žiaden iný právny dôvod pre spracovanie Osobných údajov, Spoločnosť prestane bez zbytočného odkladu Osobné údaje spracovávať, o čom zákazníka vyrozumie.
V prípade, že ste pri registrácii Vášho výrobku nenašli Váš model a spĺňate uvedené podmienky, napíšte nám na adresu office@candy-hoover.cz, kde bude Vaša žiadosť preverená.
Spoločnosť si vyhradzuje právo podmienky týchto Programov kedykoľvek zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.